Apeluri Mesaj
Zentrale in Pinneberg
Concept

Stelele noastre pentru succes: conceptul SCHAUMANN

Logo SCHAUMANN
Logo SCHAUMANN

Secretul nivelului nostru constant de calitate constă în interacțiunea perfectă a diferiților piloni pe care se bazează compania noastră:

  1. Sfaturi individuale
  2. Cercetare orientată spre practică
  3. Produse inovatoare
  4. Utilizarea durabilă a resurselor
  5. Rețeaua internațională

Numim asta „conceptul SCHAUMANN”. A șasea stea reprezintă succesul în grajd.

1. Sfaturi individuale

Fiecare fermă este unică.   Recunoașterea cerințelor dumneavoastre individuale și adaptarea lor la abordările de furajare ale conceptului SCHAUMANN este una dintre sarcinile cheie ale angajaților din vânzări. Produsele noastre sunt vândute exclusiv prin intermediul consilierilor specialiști SCHAUMANN, care au cunoștințe de specialitate în nutriție, creșterea animalelor, igiena și tehnologia de producție și, dacă este necesar, dezvoltă concepte individuale de furajare practică. Specialiști suplimentari sunt disponibili pentru consultanță extinsă în management.

2. Cercetare orientată spre practică

Dezvoltăm produse pentru dumneavoastră care combină cele mai noi standarde științifice, precum și cel mai înalt nivel de calitate și economie. Probioticele aprobate la nivelul întregii UE de la SCHAUMANN, programul de aditivi biologici de siloz, diverse dezvoltări ale ingredientelor active, produse speciale și programul extensiv de acizi furajeri sunt doar câteva exemple ale muncii noastre de succes - și credința noastră că știința și practica ar trebui să constituie o unitate inseparabilă.

3. Produse inovatoare

Gama noastră de produse este la fel de diversă și individuală ca practica agricolă: aceasta include amestecuri de minerale și ingrediente active pentru suplimente alimentare, adaptate la situații speciale și stadii de performanță precum gestația, alăptarea, creșterea sau îngrășarea. Acizi și probiotice alimentare auto-dezvoltate. Aditivi biologici de însilozare pe baza de bacterii cu acid lactic. Dar toate produsele au un lucru în comun: sunt unic inovatoare și de cea mai înaltă calitate.

4. Utilizarea durabilă a resurselor

De la înființare, compania și-a văzut responsabilitatea de a proteja mijloacele de trai ale generațiilor viitoare. Dezvoltarea de produse inovatoare și metode de producție durabile sunt, prin urmare, părți integrante ale strategiei corporative. Managementul durabilității se aplică în domeniile energiei și climatului, rentabilității, responsabilității sociale și bunăstării animalelor. Scopul este de a utiliza resursele disponibile la SCHAUMANN și la clienții săi chiar mai eficient și, în același timp, să acționeze sensibil din punct de vedere ecologic și responsabil social.

5. Rețeaua internațională

SCHAUMANN are 16 companii surori de succes și 40 de organizații partenere. Schimbul în cadrul grupului SCHAUMANN oferă impulsuri reciproce pentru dezvoltarea și dezvoltarea ulterioară a produselor și optimizarea conceptului Schaumann. Integrarea în Huelsenberg Holding, care operează la nivel global, creează baza economică pentru a supraviețui cu succes pe piețele mondiale în viitor.